Subject: FW: "Riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme km 4,208 ja Rokuta tee ning riigitee 20186 Sipa-Varbola km 3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-24.
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 09:01:24 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 8:41 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: "Riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme km 4,208 ja Rokuta tee ning
riigitee 20186 Sipa-Varbola km 3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-24.

Tere,

Tänan kiire tagasiside ja kooskõlastuse eest!

Digitaalselt allkirjastatud projekti konteineri saadan kirja manusega.

Ilusat päeva jätku!

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merike Joonsaar [mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 30. september 2024 18:04
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: "Riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme km 4,208 ja Rokuta tee ning
riigitee 20186 Sipa-Varbola km 3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-24.

Tere.

Tänan, projekt on korras ja kooskõlastatud.

Palun saatke mulle projekti materjalid digiallkirjastatult. Lepingule
lisamiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Aleksandr <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 23, 2024 2:19 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: "Riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme km 4,208 ja Rokuta tee ning
riigitee 20186 Sipa-Varbola km 3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-24.

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Rapla maakond, Märjamaa vald, Lümandu küla, riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme
km 4,208 ja Rokuta tee ning Märjamaa vald, Sipa küla, riigitee 20186
Sipa-Varbola km 3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade rekonstrueerimise
põhiprojekt“ töö nr PP-24-24 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Vesine OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Rapla maakond,
Märjamaa vald, Lümandu küla, riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme km 4,208 ja
Rokuta tee ning Märjamaa vald, Sipa küla, riigitee 20186 Sipa-Varbola km
3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Vardi metskond kinnistule (katastritunnusega 50401:003:0040) ja Märjamaa
metskond 8 kinnistule (katastritunnusega 50301:003:0399) riigimetsa
majandamiseks Rokuta ja Rangu metsateede rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/bmn9s7dv53s9ig95df9fo/CD_PP-24-24-Rokuta-te
e-ja-Rangu-tee_200924.zip?rlkey=j3ua915jfg2csigi37xfg8pc1
<https://www.dropbox.com/scl/fi/bmn9s7dv53s9ig95df9fo/CD_PP-24-24-Rokuta-t
ee-ja-Rangu-tee_200924.zip?rlkey=j3ua915jfg2csigi37xfg8pc1&dl=0> &dl=0

Koopia:

Rasmus Suik  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.